Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Jak postupovat při opravě lezeček

 Máte prolezené lezečky? Nevadí!

Máte prolezené lezečky? Nevadí. 

Až se dostanete k počítači s internetem, otevřete si v prohlížeči naši webovou stránku na adrese www.restday.cz a na stránce s opravami lezeček si stáhněte objednávkový formulář.

Máte prolezené lezečky? Nevadí. 

Lezečky a vyplněný formulář vložte do krabice a pošlete nám to na naši adresu. Do opravy přijímáme pouze suché a čisté boty. Ve formuláři nezapomeňte zadat Vaši adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Sídlo firmy je v Otrokovicích, takže pokud bydlíte někde v okolí a nebo chcete ušetřit za poštu, můžete nám boty přinést osobně. Jsme zde každý pracovní den od 8:00 do 16:00 h. Pokud nás nezastihnete, můžete boty zanechat na lezecké stěně Vertikon ve Zlíně. (pondělí – pátek 10:00 do 22:00)

 

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Když se lezečky dostanou k nám na dílnu, prohlédneme je, zjistíme v jakém jsou stavu a buď se rovnou pustíme do opravy a nebo pokud je to potřeba (například pokud lezečky vyžadují větší opravu než jakou jste zadali v objednávce) tak Vám zavoláme, abychom se s Vámi dohodli na dalším postupu. Na lezečkách jsme schopní vyměnit obsázku (to je ta guma po obvodu lezečky), podešev, zmenšit i o jedno číslo a také vydesinfikovat.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Opravené lezečky ještě projdou kontrolou jestli je všechno v pořádku.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Pak to všechno předáme pošťákovi, který Vám lezečky doručí na adresu uvedenou v objednávce.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

A pak už můžete zase vyrazit …

Máte prolezené lezečky? Nevadí.