Jak postupovat při opravě trekových a turistických bot

Máte prolezené lezečky? Nevadí.Máte prošlapané boty? Nevadí.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.Až se dostanete k počítači s internetem, otevřete si v prohlížeči naši webovou stránku na adrese www.restday.cz a na stránce s opravami trekových a turistických bot si stáhněte objednávkový formulář.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.Treky a vyplněný formulář vložte do krabice a pošlete nám to na naši adresu. Treky by měly být suché a čisté. Ve formuláři nezapomeňte zadat Vaši adresu, telefonní číslo nebo e-mailovou adresu.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.Sídlo firmy je ve Zlíně, takže pokud bydlíte někde v okolí a nebo chcete ušetřit za poštu, můžete nám boty přinést osobně. Jsme zde denně od 8:00 do 16:00, od pondělí do pátku. Pokud nás v této době nezastihnete, můžete lezečky zanechat na lezecké stěně Vertikon, která přímo sousedí s naší dílnou. (pondělí – pátek 10:00 do 22:00)

Máte prolezené lezečky? Nevadí.Když se treky dostanou k nám na dílnu, prohlédneme je, zjistíme v jakém jsou stavu a buď se rovnou pustíme do opravy a nebo pokud je to potřeba (například pokud vyžadují větší opravu než jakou jste zadali v objednávce) tak Vám zavoláme, abychom se s Vámi dohodli na dalším postupu.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.Opravené boty ještě projdou kontrolou. Jestli je všechno v pořádku, zabalíme je do krabice .

Máte prolezené lezečky? Nevadí.Pak to všechno předáme pošťákovi, který Vám boty doručí na adresu uvedenou v objednávce.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.A pak už můžete zase vyrazit …